Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Vintage for Berry71Blue

Καλησπέρα!
Πάλι εδώ είμαι...σας είπα ότι δημιουργώ ασταμάτητα...οπότε...
Μου είχε λείψει το blogoσπιτάκι μου και αποφάσισα να μην το αφήνω παραμελημένο, οπότε θα με βλέπετε κι εμένα, αλλά και τις δημιουργίες μου συχνότερα!

Μια ακόμη σύνθεση που έφτιαξα με μια πολύ παλιά φωτογραφία, στην οποία είμαι λίγο πριν κλείσω τα δυο μαζί με τους γονείς μου. Είναι Απόκριες και είμαι ντυμένη Κοκκινοσκουφίτσα. Είναι μια από τις ελάχιστες φωτογραφίες που έχω σε αυτη την ηλικία, τραβηγμένη από πλανόδιο φωτογράφο και μόλις την είδα θέλησα να την κάνω κάτι...




Αγαπώ πολύ τα prima λουλουδάκια, τα οποία είναι παντού και ήθελα η σύνθεση να έχει μια νοσταλγική διάθεση από τα παλιά...ελπίζω να τα κατάφερα!
Εμπνεύστηκα από την θεματική πρόκληση/mood board του Berry71Blue




5 σχόλια:

  1. This is lovely! So many beautiful details! Thanks for joining us at Berry71bleu February challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow fabulous layout, it really does sparkle thank you for entering our challenge here at Berry71Bleu x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful page...love the styling and design! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wonderful layout Katerina, I love the colours and the composition. A very good take on my mood board. <3 Thank you for playing with Berry71Bleu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχο,συγχαρητήρια!!!
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή