Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Καλή χρονιά, καλή αρχή!

Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαμόγελα, δημιουργία, ηρεμία!
Ο τίτλος αυτής της ανάρτησης δεν είναι καθόλου τυχαίος... Βλέπω πως το 2012 δεν ήμουν πολύ συνεπής με το διαδικτυακό μου σπιτάκι, μόλις 28 αναρτήσεις! Ίσως το γεγονός ότι έκανα πολλά άλλα καινούργια πράγματα είναι η αιτία... Το 2012 ήταν μια υπέροχη χρονιά, αν και είχε διάφορες αναποδιές, που όμως (Δόξα τω Θεώ) ξεπεράστηκαν! 
Εύχομαι σε όλους η νέα χρονιά να είναι ακριβώς όπως την έχουν ονειρευτεί!

Θα ξεκινήσω με μια δημιουργία-απόφαση... που θα κάνει καλό στην υγεία μου αποκλειστικά ;-)
Λέω να προσπαθήσω να αποφύγω τα γλυκάκια που τόσο αγαπώ... απλά γιατί δεν μου προσφέρουν πολλά, εκτός από τη στιγμιαία απόλαυση! Δεν θα τα διαγράψω εντελώς... απλά θα τα ελαττώσω ;-)



Η σύνθεση αυτή είναι η πρώτη μου για τη νέα χρονιά. Έγινε πολύ γρήγορα, χωρίς καθόλου προεργασία και μπορώ να πω ότι με γέμισε χαρά, τόσο για το θέμα της, όσο και για το τελικό αποτέλεσμα, που δεν είναι τόσο εγώ... είναι κάτι διαφορετικό, πιο απλό, πιο λιτό, πιο ελεύθερο από αυτά που φτιάχνω συνήθως...
Τα κορίτσια της ομάδας του Scrapbookers in Greece αν και ετοιμάζουν πυρετωδώς πράγματα για το Crop που θα γίνει το επόμενο Σάββατο, καλωσόρισαν τη νέα χρονιά με πολύ όμορφες δημιουργίες που θα δείτε εδώ, αλλά και στις προσωπικές τους σελίδες!

Εύχομαι να είστε γεροί, χαρούμενοι και να συνεχίσετε να πιστεύετε πως αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα!
Σας φιλώ και εύχομαι να τα λέμε πιο συχνά...αυτή τη χρονιά!

18 σχόλια:

  1. Καλή χρονια να έχεις με υγεία προπάντων
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά Κατερίνα μου!...σου πάει και αυτό το στυλάκι...το πιο απλό! Μου αρέσει πολύ αυτό που έφτιαξες, μου αρέσει τρελά η φωτογραφία σου!
    Εγώ πάντως δεν τολμώ να θέσω τέτοιον στόχο, ξέρω οτι δεν θα τα καταφέρω! χιχι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αλλά όταν κάνεις ανάρτηση καταφέρνεις και μας στέλνεις!!!!Είναι φοβερή Κατερίνα.Και θα συμφωνήσω με την Αλίκη σου πάει απίστευτα αυτό το στυλ.Τον στόχο που έβαλες θα κάνω πως δεν τον είδα...Μου θυμίζει ότι πρέπει να το κάνω και εγώ για αυτό θα προσποιηθώ ότι δεν το είδα.....
    Καλή χρονιά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα Κατερινακι
    ....φοβερη η φωτο...απιστευτη συνθεση...ναι θα συμφωνησω με τα κοριτσια...σου παει αυτο το στυλ......
    οσο για τον ...στοχο...λιγακι δυσκολος...εχουμε το ιδιο κολλημα με τα γλυκακι...και πως να κοπουν αφου ειναι ..σκετη γλυκα??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα....Καλή Χρονιά!!!...να είναι ευλογημένο το 2013!!!
    Η δημιουργία σου πολύ όμορφη!...μα αυτό που μου άρεσε πολύ είναι ο στόχος που έβαλες...τον ίδιο στόχο έβαλα κι`εγώ...τα γλυκά κάνουν πολύ κακό στην υγεία μας...εύχομαι να τα καταφέρουμε!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Κατερινάκι. Πολύ δύσκολη απόφαση πήρες - ελπίζω να την καταφέρεις. Εγώ πάντως δεν θα τα κατάφερνα με τίποτα. Η σύνθεση σου φανταστική - εγώ πάντως ξετρελάθηκα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη χρονια Κατερινα μου!!!!ευχομαι το 2013 να φερει οτι μας στερησε το 2012 και πανω απο ολα με υγεια! η προκληση σας καταπληκτικη -ηδη εχω παρει μερος- και η σελιδα σου ακομα καλυτερη!!!πολλα φιλια και καλα να περασετε στο κροπ....κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγάπη, Καλή Χρονιά σου εύχομαι!!!!! Όπως σου είπα, με υγεία, πολλές-πολλές όμορφες στιγμές και δύναμη να αντιμετωπίσουμε και να ξεπεράσουμε τα δύσκολα!

    Φοβερή-φοβερή-φοβερή η σύνθεσή σου, ξετρελάθηκα μόλις την είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στην προσπαθειά σου!
    Ομορφο αποτέλεσμα στη δημιουργία σου!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά για σένα και όσους αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλη χρονια και σε σενα και να εισαι παντα τοσο αισιοδοξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά Κατερίνα μου, με υγεία , ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη δημιουργια Κατερινα! Καλη χρονια με υγεια και δημιουργικοτητα, σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό ανοιξιάτικο μήνα Κατερινάκι να έχεις με υγεία,δημιουργικότητα και χαρά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερινάκι, έχω έτοιμο το Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο και τώρα ήρθε η δική σου σειρά να το παραλάβεις ! Προσπάθησα να σου στείλω μέιλ αλλά μάλλον δεν το έχεις λάβει. Στείλε μου σε παρακαλώ τα στοιχεία σου στο μέλι μου (craftmakeshappy@gmail.com), για να σου το στείλω ! Φιλιά Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nice blog here! Additionally your web site so much up very fast! What web host are you using? Can I am getting your affiliate hyperlink to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol..
    Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    ΑπάντησηΔιαγραφή