Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Αγαπώ... ...

... τη θάλασσα, όταν είναι γαλήνια, όταν είναι φορτουνιασμένη, όταν σουρουπώνει, όταν ξημερώνει, όταν σκύβω για να μαζέψω τους θησαυρούς της, όταν με αγκαλιάζει που κολυμπάω στο βυθό της, όταν...
... τα λουλούδια, την μυρωδιά που σου χαρίζουν χωρίς λόγο, τα χρώματα τους, τις δροσοσταλίδες που παίζουν με τις πρωινές αχτίδες του ήλιου πάνω στα καταπράσινα φύλλα τους
... τα χρώματα των 4 εποχών, το λευκό του χιονιού, το πράσινο των ανοιξιάτικων χωραφιών, τις κατακόκκινες παπαρούνες, το γαλάζιο του ουρανού και το χρυσάφισμα του ήλιου πάνω στα στάχυα, τα κατακόκκινα και πορτοκαλένια φθινοπωρινά φύλλα...
... τους "δικούς" μου ανθρώπους
... την αλήθεια, τόσο μα τόσο πολύ!
... να δημιουργώ
... να ταξιδεύω
... να ξαφνιάζω τους πάντες με τις σκέψεις και κυρίως τις πράξεις μου
... τώρα τελευταία τον εαυτό μου, γιατί είναι ο μόνος που έχω... ...
... δυνατά, χωρίς τέλος, χωρίς περιορισμούς και χωρίς να περιμένω αντάλλαγμα!

Στο παιχνίδι αυτό με προσκάλεσαν πολλές αγαπημένες φίλες που έχασα το λογαριασμό... και δεν μπορώ να τις αναφέρω. Καθυστέρησα πολύ να παίξω...
Δεν ξέρω αν με θέλετε ακόμα να παίξουμε, αλλά κάποιες φορές η ζωή μπαίνει στο δρόμο σου και σου βάζει αξεπέραστα εμπόδια... Προσπάθησα να δείχνω δυνατή και να αντιπαρέρχομαι ότι συνέβαινε, όχι πάντοτε με επιτυχία... Δεν νιώθω ακόμα έτοιμη να μιλήσω γι ' αυτό... Θέλω να δώσω χρόνο στον χρόνο...

Αυτή τη στιγμή αυτό που χρειάζομαι και πιστεύω ότι θα μου κάνει το μεγαλύτερο καλό είναι να ξαναπιαστώ με τα χαρτιά μου, να βρω τα λουλουδάκια μου, τις σφραγίδες μου και να δημιουργήσω... Έχουν περάσει πολλοί μήνες από την τελευταία μου δημιουργική ανάρτηση και παρ' ότι εκείνη την περίοδο έφτιαξα κάποια πραγματάκια, οι καταστάσεις δεν μου επέτρεψαν να τα αναρτήσω...

Σκέφτομαι ότι δεν θα αφήσω άλλο την κατάσταση να με καταβάλει, αλλά θα της δείξω ότι το χαμόγελό μου θα τη νικήσει... ...
η ζωή όπως και να 'χει συνεχίζεται!

24 σχόλια:

  1. Κατερινάκι μου καλως ήρθες και πάλι κοντά μας...μας ελειψες!
    ελπιζω οτι σε κράτησε μακρια να σε έκανε πιο δυνατη και οταν και αν θελεις να μιλησεις γι αυτο να ξερεις οτι ειμαστε διπλα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Welcome back.........my shoulder and my couch are still here ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα πραγματικά μας έλειψες! Πάρε όσο χρόνο θέλεις, ελπίζω όλες οι δυσκολίες να ξεπεραστούν και όλα να πάνε καλά από εδώ και πέρα. πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς :))


    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλενάδα, καλώς επέστρεψες στη μπλογκογειτονιά...μου είχε κακοφανεί τόσο καιρό που δεν έβλεπα κάποια ανάρτησή σου...αλλά περίμενα...ήξερα ότι θα ανακτήσεις τις δυνάμεις σου και θα επιστρέψεις δυναμική και αποφασισμένη...
    Σ'αγαπώ πολύ και είμαι εδω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινάκι καλώς ήρθες ξανα!!! Ελπίζω και ευχομαι όλα να σου πάνε δεξιά από δω και πέρα και να ξεπερασεις κάθε εμποδιο...
    Μας έλειψαν οι δημιουργίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. katerina you know you are always welcome,,,,lets spend this winter creating in the company of good friends!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δόξα τω Θεώ! Κατερίνα μου, μπορεί να μην γνωριζόμαστε καθόλου και ίσως να ξαφνιάζεσαι από το ενδιαφέρον μου, αλλά πραγματικά ήμουν ανήσυχη καθημερινά, που δεν έβλεπα ανάρτηση σου. Μας έλειψες πάρα πολύ. Έχω την εντύπωση ότι είσαι ένα χαρούμενο κορίτσι και όταν γελάς, γελάνε και οι τοίχοι (όπως έλεγε και η γιαγιά μου) κι αυτό το γέλιο το πεθύμησα. Όλα είναι μέσα στη ζωή, εύχομαι πάνω απ όλα να είσαι καλά στην υγεία σου και μετά έρχεται και το θέμα με τις σχέσεις με τους δικούς μας ανθρώπους. Δεν είναι πάντα εφικτό να έχουμε ιδανικές σχέσεις, προσπαθούμε όμως και δεν το βάζουμε κάτω. Σε θέλουμε δυνατή και χαρούμενη για να ξαναζωντανέψει η blogoγειτονιά μας. Φιλάκια και καλή σου μέρα – καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α και κάτι που μόλις παρατήρησα: κοντεύεις τους 200 αναγνώστες (σιγά να μην είναι μόνο τόσοι χαχαχα) τι θα γίνει, θα μας κεράσεις κανένα ωραίο, γενναιόδωρο κιόλας blog candy? Εγώ κατιτίς κερναώ αυτές τις μέρες, αν θέλεις, έλα κι εσύ : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοριτσι μου γλυκο ποσο χαιρομαι που ειδα αναρτηση σου και ας ηταν γεματη παραπονο.Ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να συνελθεις γρηγορα.Εαν θελησεις να μιλησεις δεν εισαι μονη σου.Πραγματικα νοιαζομαστε.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα μου εύχομαι ότι σε απασχολεί να το ξεπεράσεις γρήγορα!! Να κοιτάξεις μπροστά κ να στηριχτείς στις δυνάμεις σου για να προχωρήσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κατερινακι μην αφηνεις τιποτα και κανενα να σε ριχνει!!!!εσυ κερδισμενη θα βγεις στο τελος!!! keep creating!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερινούλα μου Καλώς επέστρεψες στο μποκοπαρέακιμας, μου είχες λείψει πάρα πολύ!!! ελπίζω όλα να ξεπεραστούν γρήγορα και απο εδώ και πέρα να πάνε όλα καλά!!! και σύντομα να θαυμάσουμε τις δημιουργίες σου !!!!!
    φιλάκιααααααααααααα πολλά γεμάτα θετική ενέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μας έλειψες Κατερίνα έχεις δίκιο,η δημιουργία είναι το καλύτερο φάρμακο για ν' αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες της ζωής!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. H ζωή πολλές φορές φέρνει τα πάνω κάτω και πάλι τούμπα !!! Ευχομαι να έρθει γρήγορα η γαλήνη , η ηρεμία και η ευτυχία ξανά κοντά σου!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου απο καρδιάς να πάνε όλα καλύτερα!!!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερινα πατα γερα!!Εμαστε εδω για εσενα!!Σου στελνω πολλα φιλια!!xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kατερινάκι μου..σ΄αγαπάω τόσο πολύυυυυυυυ...
    μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατερίνα, έγινε αισθητή η απουσία σου...μην ξεχάσεις ποτέ το τελευταίο πράγμα που γράφεις, την πιο μεγάλη αγάπη να την κρατάς για τον εαυτό σου! Αυτή θα σε κάνει να ξεπεράσεις τις όποιες δύσκολες στιγμές...Πολλά φιλιά και να ξέρεις ότι σε σκεφτόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατερινιω μας λειπεις, εμεις ειμαστε εδω οποτε μας χρειαστεις να σου φτιαξουμε την διαθεση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατερινουλα μου και σε εμενα ελειψες .ελπιζω να εισαι καλυτερα.Σε αγαπαω και σε περιμενω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατερίνα καλώς ήρθες πίσω!!!!!Εύχομαι ότι σου συνέβη να είναι περαστικό και γρήγορα να ξαναέρθει το χαμόγελο στα χείλη σου!!!!!Είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε καλά και οι δυσκολίες που αντιμετώπίζεις θα γίνουν πολύ σύντομα παρελθόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω, να σας πω πως νιώθω που μου δίνετε απλόχερα αγάπη και έναν ώμο να κλάψω, ένα πρόσωπο να πω τον πόνο μου, ένα χάδι και μια αγκαλιά για να με κλείσει μέσα.
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
    Ο χρόνος δεν είναι πάντα ο καλύτερος γιατρός, μπορεί να βοηθάει, αλλά κάποια πράγματα τελειώνουν όταν τελειώσεις κι εσύ...

    Να είστε καλά, υγιείς και χαρούμενοι και ποτέ μα ποτέ να μην περάσετε αυτό που περνάω... ούτε στον εχθρό μου ...!

    Σας φιλώ γλυκά :-) και σας καλημερίζω με ένα χαμογελάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ πάλι άργησα να απαντήσω αλλά δε πειράζει! Η ζωή είναι ΠΟΛΥ μικρή! Κοίτα να ζείς κάθε λεπτό σα να είναι το τελευταίο! Αν έχεις την υγεία σου, όλα τα άλλα είναι "μικρά" μπροστά στο μεγαλείο της ζωής! Μας έλειψες!!! Θέλω πίσω τον σίφουνα που τα σαρώνει όλα με το πέρασμά του!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κατερινακι κι εμενα μου έλειψες και ας μην γνωριζομαστε σχεδον καθόλου. Ευχομαι να εισαι παντα καλα και η ηρεμια να ερθει γρηγορα και παλι στην ζωη σου.
    Φιλια πολλα και...οι μπλοκοφιλεναδες σου σου στελνουν μια μεγάλη αγκαλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή