Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Χωριό μου, όμορφο χωριό...

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω χωριό...
Είμαι πολύ περήφανη όμως που έχω γεννηθεί στα όμορφα Τρίκαλα και νιώθω πως αυτό και μόνο είναι ξεχωριστό... Τα περισσότερα παιδιά της γενιάς μου γεννήθηκαν στην Αθήνα, εμένα πάλι η μητέρα μου είχε αντίθετη άποψη και επέλεξε να πάει να με γεννήσει εκεί που γεννήθηκε και εκείνη, εκεί που ένιωθε περισσότερη σιγουριά και ασφάλεια, κοντά στους γονείς της και εκεί που έζησε 33 ολόκληρα χρόνια πριν έρθει στην πρωτεύουσα...
Χωριό λοιπόν δεν υπάρχει, αλλά η αγαπημένη μου θεία ξεχώρισε ένα χωριουδάκι στα Χάσια της Πίνδου, το Γερακάρι και έφτιαξε ένα μικρό σπιτάκι, που χωράει όλη την αγάπη και τη φροντίδα του κόσμου!
Η φύση εκεί είναι μοναδική, υπέροχη, διαφορετική, απίθανη σαν τη θειτσούλα μου!
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν θα σας πείσουν...

Ωραία θέα... πως να μην μαγειρέψεις το νοστιμότερο φαγάκι;


Εδώ η φύση έχει το δικό της τρόπο...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου