Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Καινούργια παιχνίδια!

Καλημέρα!!!
Είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί χτες έλαβα τα πραγματάκια που περίμενα...
Σας είχα υποσχεθεί να τα ανοίξουμε μαζί, οπότε ... ας μοιραστούμε τη χαρά!
Τα πακετάκια μου ήταν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα θα έλεγα, αλλά βρήκαν ένα σπίτι που θα τα αγαπά και θα τα φροντίζει :-)

Χτες δοκίμασα σχεδόν τα μισά από τα nestabilities της spellbinders και ειδικά το ανάγλυφο αποτύπωμα που το είχα απωθημένο μιας και δεν είχα τα embossing pads... Υπέροχο αποτέλεσμα! Και τόσες πολλές εφαρμογές!!!!

Λάτρεψα αυτές τις σφραγίδες πεταλούδες (με έχει πιάσει μια πεταλουδομανία τελευταία) και κάπου είδα το ωραίο αποτέλεσμα με τα crackle paints πάνω σε χαρτί και είπα να πειραματιστώ!
Το αγαπημένο μου! Έχω μανία με τα χαρτιά, τα μαζεύω και μερικές φορές (αν όχι τις περισσότερες) λυπάμαι να τα χρησιμοποιήσω από φόβο μήπως δεν τα ξαναβρώ. Τα συγκεκριμένα δεν είναι ακριβώς χαρτιά διάστασης 30x30, αλλά die cuts χαρτιών σε διάφορα υπέροχα σχήματα, που είμαι σίγουρη ότι θα δώσουν άλλη διάσταση στις συνθέσεις μου. Ανυπομονώ να τα χρησιμοποιήσω!

Και τέλος μερικά ακόμα χαρτιά της Cosmo Cricket, που είναι δύσκολο να τα βρω στην Ελλάδα.
Με περιμένουν πολλές και όμορφες ώρες δημιουργίας και ανυπομονώ να ξεκινήσω!!!

7 σχόλια:

  1. ΑΑΑ !!!
    Υπέροχα από που τα αγοράζεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερινάκι με υγεία να τα ευχαριστηθείς και να μας μαγέψεις με τα όμορφά σου δημιουργήματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου!!!!!!!!! Υπέροχα είναι!!! Καλές δημιουργίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωριζίκα και καλο-χρησιμοποίητα!!!!!
    Όπως είπε και η Χρύσα, αντε να δούμε δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχουυυυ!!!να πω οτι δεν ζηλεψα; ψέμματα θα είναι! με την καλή έννοια πάντα!με γεια σου Κατερίνα και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Βίκυ
    Τα συγκεριμένα τα πήρα από το ebay τα"χτύπησα" σε δημοπρασία... ειδικά τα nestabilities ξενύχτησα, αλλά άξιζε τον κόπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια ευχαριστώ πολύ!
    Και γω θέλω να τα χρησιμοποιήσω όσο τίποτα... μου άλλαξαν τη διάθεση! Έκανα μερικά πειράματα χτες και προχτες και ενθουσιάστηκα!
    Ευδοκία εγώ ζηλεύω πάντα με αυτή την έννοια, χαχαχα!
    Φιλιά σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή