Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Το πρώτο μου βραβείο...!!!

Το έχω κερδίσει εδώ και πολύ καιρό, αλλά καθότι σημείωσα πολλές απουσίες από το ίδιο μου το blog, το παραλαμβάνω σήμερα ... και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη!!!!


This award states that: This blog invests and believes in time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends, they are not interested in prizes or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated.

Ελένη, σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες :-* Είσαι υπέροχη και πάντα μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης!

Να το δώσω και εγώ με τη σειρά μου σε όλα τα κορίτσια, που περνάμε όμορφες δημιουργικές στιγμές! Ρούλα, Ειρήνη, Νεκταρία, Έλσα, Νάνσυ, Έλενα, είμαι πολύ χαρούμενη που σας γνώρισα όλες! Αλλά και στις Χρύσα, Παρασκευή, Μαίρη, Μελένια, Ευδοκία με την ευχή να τα πούμε σύντομα και από κοντά ;-)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου